Accenture
Business Intelligence and Information Management Consultant
Karierę zawodową rozpoczął w 1993 roku w Radiu Kraków i Fundacji powołanej przez Bank Światowy i Europejską Wspólnotę Gospodarczą. Dwa lata później rozpoczął pracę w firmie Unilever jako Analityk i Planista Sprzedaży. Od tamtego okresu aktywność zawodowa związana była z szeroko rozumianymi zagadnieniami Business Intelligence. Praca na rzecz kolejnego pracodawcy, Compaq Computer, umożliwiła zapoznanie się i wykorzystanie najnowocześniejszej technologii informatycznej. Zaowocowało to serią artykułów napisanych do czasopisma PC Kurier. Przez kolejne kilkanaście lat koncentrował swoją aktywność na praktycznych działaniach związanych z produkcją i wdrażaniem narzędzi informatycznych wspierających przebieg procesów biznesowych w firmach, głównie w obszarze produkcji i sprzedaży oraz obsługi klientów. Konsekwencją tego była wydana w 2016 roku książka „Business Intelligence – Moda, Zbawienie czy Kłopot dla firm”. Została ona bardzo dobrze przyjęta na rynku a poświęcona była problematyce zarządzania danymi i analizie danych.
W tym samym roku rozpoczął współpracę z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie, gdzie przygotowuje i publikuje prace naukowe, realizuje zadania badawcze. W 2017 roku uczestniczył w projekcie badawczo-rozwojowym pod kierunkiem naukowym Prof. Janusza Nesteraka pt. „Udoskonalenie systemu Enova365 poprzez opracowanie listy wytycznych umożliwiających wprowadzenie zmian w zakresie architektury informacji systemu”, w którym wykorzystano innowacyjną technologię eye trackingową.
W ramach aktywności zawodowej kierował wieloma projektami realizowanymi na rzecz gospodarki. Obecnie prowadzi badania nad problemem zarządzania procesami biznesowymi oraz nad wykorzystaniem technologii Natural Language Processing do prowadzenia wielowymiarowych analiz. Pracuje także dla jednej z największych na świecie firm konsultingowych.
poniżej możesz pobrać aktualną bruszurę
w języku polskim
w języku angielskim