Ułatwienia dostępu

Controlling

Strategiczna rola controllingu – od analizy danych do kreowania wartości biznesowej

Podczas panelu eksperci przeanalizują ewolucję controllingu z funkcji wspierającej do kluczowego elementu strategicznego zarządzania. W dobie cyfryzacji i AI controlling to nie tylko analiza liczb, ale także aktywne kształtowanie kierunków rozwoju firmy. Dyskusja skupi się na roli controllerów jako doradców zarządów, łączących analitykę, prognozowanie i innowacyjne narzędzia w celu kreowania wartości biznesowej. Eksperci podzielą się doświadczeniami z różnych branż, pokazując, jak controlling wpływa na podejmowanie decyzji, optymalizację kosztów i przewagę konkurencyjną.

Eksperci:
Witold Kała, Członek Zarządu Grupy Roboczej ICV Dolny Śląsk; Head of Controlling w Selsey Sp. z o.o.
Anna Kołodko, Członek Zarządu Grupy Roboczej ICV Dolny Śląsk; Dyrektor ds. Finansowych i Administracji w Eurobent Sp. z o.o.
Marta Siennicka, Członek Zarządu Grupy Roboczej ICV Dolny Śląsk; Główna Księgowa w HMT Heldener Metalltechnik Polska Sp. z o.o. & Co. Sp. K.
Szymon Szawerna, Członek Zarządu Grupy Roboczej ICV Dolny Śląsk; Dyrektor Biura Alokacji Kosztów w Departamencie Zarządzania Kosztami w SANTANDER Bank Polska S.A.

Moderatorzy:
dr hab. Janusz Nesterak, prof. UEK
Dariusz Okniński, Lider Grupy Roboczej ICV Dolny Śląsk; Wiceprezes Zarządu / CFO GF Corp Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.

Witold Kała

Członek Zarządu Grupy Roboczej ICV Dolny Śląsk
Head of Controlling w Selsey Sp. z o.o.

Pełen pasji i entuzjazmu, optymistycznie nastawiony do otoczenia controller finansowy, który na co dzień zarządza działem controlingu, specjalizujący się w analizie pierwotnych przyczyn problemów.
Specjalista zajmujący się doskonaleniem procesów biznesowych w swojej organizacji dostarcza wiedzy zarządzającym, wspierając aktywnie zarządzanie strategiczne poprzez aktywny udział w procesy planowania, organizacji, motywacji i kontroli.
Do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów (ICV) w ramach Członka Zarządu dołączył w roku 2018, dopełniając zespół swoją wiedzą i zaangażowaniem w pracę zespołową.
Uwielbia ekologię i aktywny tryb życia, na co dzień promuje rower jako środek komunikacji. W wolnym czasie pasjonuje się sportami zespołowymi, najchętniej gra w siatkówkę.

Dariusz Okniński

Lider Grupy Roboczej ICV Dolny Śląsk
Wiceprezes Zarządu / CFO GF Corp Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.

Menadżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem.
W latach 2005-2021 związany był z Grupą Kapitałową CCC S.A. Odpowiedzialny za utworzenie i rozwój Działu Analiz Ekonomicznych, który został później przekształcony w Dział Controllingu. W latach 2017-2021 obejmował stanowisko Dyrektora Controllingu w GK CCC S.A.
W 2017 roku dołączył do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów (ICV), gdzie pełni rolę lidera Grupy Roboczej ICV Dolny Śląsk.
Prywatnie pasjonat motoryzacji, podroży i kultury.

Marta Siennicka

Członek Zarządu Grupy Roboczej ICV Dolny Śląsk
Główna Księgowa w HMT Heldener Metalltechnik Polska Sp. z o.o. & Co. Sp. K.

Zaangażowana główna księgowa z wieloletnim doświadczeniem w finansach, rachunkowości i podatkach w międzynarodowym przedsiębiorstwie produkcyjnym. Biegła rewidentka i absolwentka programu Advanced Controlling Business Partner (ACBP).
Na co dzień zarządza zespołem księgowych i controllerów, podchodzi z dużym szacunkiem do każdego członka teamu, jest otwarta na dzielenie się wiedzą i adaptowanie nowoczesnych i inkluzywnych wyzwań organizacyjnych.
Do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów (ICV) w ramach Członka Zarządu dołączyła w roku 2018. W pracach Grupy Roboczej wspiera ich członków swoją szeroką wiedzą, promując compliance i zachowania etyczne.
Prywatnie zainteresowana nowoczesnymi narzędziami informatycznymi i trendami w rachunkowości zarządczej, bardzo lubi podróże i networking.

Szymon Szawerna

Członek Zarządu Grupy Roboczej ICV Dolny Śląsk
Dyrektor Biura Alokacji Kosztów w Departamencie Zarządzania Kosztami w SANTANDER Bank Polska S.A.

Kreatywny oraz skoncentrowany na osiąganiu celów menedżer z doświadczeniem w bankowości, finansach i zarządzaniu kosztami.
Posiada wieloletnie doświadczenie w implementacji programów efektywności, procesów zarządzania wydatkami, nowoczesnych systemów planistycznych i alokacji kosztów, a także zaawansowanych metodologii pomiaru efektywności (ABC costing).
Do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów (ICV) w ramach Członka Zarządu dołączył w roku 2018, wnosząc entuzjazm i determinację oraz promując networking w Grupie Roboczej.
Ukierunkowany na rozwój oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań controllingowych. W codziennej pracy stawia na determinację we wdrażaniu zmian i projektów oraz ciągłe doskonalenie.
Prywatnie pasjonat sportów zespołowych oraz aktywny siatkarz.

Anna Kołodko

Członek Zarządu Grupy Roboczej ICV Dolny Śląsk
Dyrektor ds. Finansowych i Administracji w Eurobent Sp. z o.o.

Preferuje działania systemowe i działa w procesie, ale myśli niestandardowo. Ambitnie realizuje swoją ścieżkę rozwoju, zachowując jedność pomiędzy myśleniem a działaniem.
Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie menedżerskie jako business operations manager, na co dzień budując wartość przedsiębiorstwa produkcyjnego. Zajmuje się głównie finansami i szeroko pojętą administracją, w ramach której zarządza systemami jakości wg standardów ISO.
Jest twórcza i lubi ruch w interesie. Przystępując do grona Członków Grupy Roboczej Dolny Śląsk ICV Polska w roku 2018 poczuła pozytywne wibracje tego Zespołu, dlatego z przyjemnością dołącza się do jego prac czerpiąc wiedzę i poczucie wspólnoty.
Jej credo to: „Robię rzeczy od A do Z". Uwielbia rocka progresywnego i gatunek science fiction.

Janusz Nesterak

Prof. UEK dr hab.  - Profesor w Katedrze Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości, Instytut Informatyki, Rachunkowości i Controllingu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Prorektor ds. Polityki Finansowej i Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Posiada 30-letnie doświadczenie zawodowe. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z controllingiem, Performance Management, modelowaniem oraz  optymalizacją procesów biznesowych, wspieraniem procesów zarządzania informatycznymi narzędziami klasy Business Intelligence, rachunkowością zarządczą, budżetowaniem, zarządzaniem finansami, analizą finansową i procesami zarządzania strategicznego.
Posiada bogate doświadczenie praktyczne. Jako konsultant, uczestniczy w opracowywaniu koncepcji i wdrażaniu do firm systemu controllingu i nowoczesnych metod zarządzania finansami. Realizuje projekty doradcze między innymi w zakresie: opracowywania i wdrażania rozwiązań organizacyjnych w różnych obszarach funkcjonalnych (logistyka, produkcja, sprzedaż, marketing, kadry, informatyka), wdrożenia controllingu zarządczego, konstrukcji budżetów controllingowych, przygotowania instrukcji budżetowania w organizacjach, wdrożenia systemu oceny centrów odpowiedzialności, budowy wskaźników oceny wyodrębnionych organizacyjnie centrów, koncepcji systemów motywacyjnych opartych na controllingu.
Jest także współautorem wielu ekspertyz ekonomiczno-finansowych, studiów wykonalności projektów inwestycyjnych, due diligence oraz wycen przedsiębiorstw w kontekście prywatyzacji i wprowadzenia spółek na rynek papierów wartościowych. Łączne zaangażowanie w proces konsultacji i doradztwa przekroczyło 16.000 godzin. Inicjator i opiekun merytoryczny kierunku uniwersyteckiego: Rachunkowość i Controlling.
Założyciel i Prezes Stowarzyszenia Krakowska Szkoła Controllingu. Jest autorem blisko 300 publikacji, głównie z zakresu finansów przedsiębiorstw, controllingu zarządczego i zastosowania informatyki w zarządzaniu. Posiada doświadczenie w zakresie nadzoru właścicielskiego dzięki zasiadaniu w Radach Nadzorczych spółek Skarbu Państwa oraz podmiotów prywatnych.

Jakość

Silver tsunami w opakowaniach

Starzejące się społeczeństwo to jedno z kluczowych wyzwań współczesnego rynku, a jego wpływ na branżę opakowaniową jest nie do przecenienia. Jak dostosować projekty, materiały i funkcjonalność opakowań do potrzeb seniorów? Jakie innowacje mogą ułatwić im codzienne użytkowanie produktów? Podczas panelu eksperci omówią m.in.: kluczowe potrzeby starszych konsumentów, wpływ „Silver Tsunami” na strategie producentów opakowań oraz najnowsze trendy i innowacje w projektowaniu opakowań dostosowanych do pokolenia silvers. Dołącz do dyskusji i dowiedz się, jak przygotować swoją markę na zmiany demograficzne!

Imię i nazwisko

Opis

Opis szczegółowy

Knowledge management

Knowledge management and knowledge sharing in cross-functional teams

Discussion areas:

  • The role of knowledge sharing in organizations from various sectors
  • Balancing explicit and tacit knowledge sharing in cross-functional teams
  • Disabling and enabling factors in knowledge sharing. Why do people share knowledge or hide it?
  • Tools and technologies: the role of Artificial Intelligence (AI) in knowledge sharing
  • Strategies for effective knowledge sharing – overcoming silos

Kate Revoredo

Senior Researcher , Department of Computer Science, Humboldt-Universität zu Berlin, Germany

Priv.-Doz. Dr. Kate Revoredo is a Senior Researcher at the Chair of Process Management and Information Systems at Humboldt-Universität in Berlin. Mrs. Revoredo specialises in Business Process Management, Data Management, and Information Systems, with a focus on data-centric approaches. With over 100 published scientific contributions, her work has appeared in leading journals such as Information Systems, Computers in Industry, and Machine Learning, as well as in top conferences including BPM and CAiSE. Previously, Mrs. Revoredo served as an Assistant Professor at WU Vienna and as an Associate Professor at the Federal University of the State of Rio de Janeiro.

Priv.-Doz. Dr. Kate Revoredo has taught 25 different courses across various academic levels, including executive education. Mrs. Revoredo finds great satisfaction in designing stimulating and challenging courses that enhance the student learning experience. Mrs. Revoredo also has industry experience as a project manager and database administrator, having worked in governmental organisations and the private sector.

Aylton Vieira

Global Logistics & Finance Leader (Shell), Customer Success Expert, Team Manager

Mr. Aylton Vieira (MBA from St. Gallen Business School) is a seasoned Global Logistics and Finance professional with over 15 years of experience managing international operations, supply chains, and customer success strategies. Currently, he holds a leadership role at Shell, where he oversees global logistics, compliance, and supply chain efficiency, ensuring seamless operations across multiple regions.Throughout his career, Mr. Vieira has successfully managed multicultural teams across EMEA, India, and APAC, optimising costs, driving compliance, and enhancing cross-functional collaboration. His expertise spans Incoterms, international trade, freight forwarding, 3PL/4PL logistics management, and financial risk mitigation in supply chains.

Mr. Vieira has also played a key role in relocating senior positions for precious metals management, resolving broken processes, and implementing robust SOPs, compliance frameworks, and financial controls.

Mr. Aylton Vieira leadership has contributed to delivering over USD 1 billion in annual revenue impact through process optimisations and strategic decision-making.

Karolina Zmitrowicz

Business Analysis and Requirements Engineering Expert / Consultant, Trainer and Mentor / IREB Board Member, Author

Ms. Karolina Zmitrowicz, M.A., is an experienced specialist in business analysis, requirements engineering, and quality management. She has completed a number of prestigious training programs and certification schemes in software quality.

Ms. Karolina Zmitrowicz works as an independent IT consultant, trainer, and mentor, specializing in business analysis, requirements engineering, and quality management. She supports organizations in improving business processes and IT systems development through:
- conducting strategic analyses and identifying business value,
- optimizing analytical processes and performing internal audits,
- consulting and delivering training in communication, project management, and team collaboration.

Since 2018, she has served as a member of the Executive Board of the international organization IREB®. Previously, she held the position of President of the Polish Testing Board (SJSI). She is also a co-author of the IQBBA® and ISTQB® certification programs in the area of acceptance testing.

Marta Krajewska-Beentjes

Chief Business Analyst / Project Manager; PhD student at UEK Doctoral School

Ms. Marta Krajewska-Beentjes has been working professionally for 18 years. Currently, as the Chief Business Analyst and Project Manager at the headquarters of the international non-governmental organization SOS Children's Villages in Vienna, Austria. Where she is responsible for the implementation of a global IT system protecting victims of abuse and on a daily basis cooperating with corporate suppliers of IT solutions, as well as with non-governmental organizations such as UNICEF, World Vision, Save the Children.

Ms. Marta Krajewska-Beentjes previously worked as an Analyst and Project Manager in private sector companies such as IBM, HILTI and in the International Atomic Energy Agency (IAEA) under the auspices of the UN.

Ms. Marta Krajewska-Beentjes was also the Team Leader of consultants and volunteers of the UN implementing social projects in Kenya.

Korporacja .kUEK

Sieć relacji, siła możliwości – jak kapitał społeczny absolwentów kształtuje biznes i karierę

Kapitał społeczny budowany przez społeczność absolwencką to nie tylko relacje, ale także realna wartość przekładająca się na sukces zawodowy i biznesowy. W panelu eksperci omówią, jak sieci alumni stają się katalizatorem rozwoju, innowacji i przedsiębiorczości. Dyskusja skupi się na tym, jak budowanie trwałych relacji, wymiana doświadczeń oraz wspólne inicjatywy pomagają w rozwoju kariery i wzmacniają konkurencyjność firm. Panel pokaże, jak społeczność absolwencka UEK stwarza możliwości, które wykraczają poza uczelnię, otwierając nowe ścieżki rozwoju.

Imię i nazwisko

Opis

Opis szczegółowy

MARKETING

Współczesny marketing – kluczowe czynniki sukcesu

Co jest wyznacznikiem sukcesów marketingowych przedsiębiorstw trzeciej dekady XXI wieku? Które obszary zasobów organizacji stanowią zbiór czynników sukcesu współczesnego marketingu? Jakie zmienne marketerzy postrzegają jako kluczowe czynniki sukcesu marketingu zarządzanych przez nich przedsiębiorstw? Próby odpowiedzi na tak postawione pytania podejmą się zaproszeni praktycy marketingu.

Eksperci:
Mateusz Ciura, Dyrektor Operacyjny, Ryłko S.A.
Aneta Kazanowska, Dyrektor Sklepów Internetowych, Vistula Retail Group (VRG S.A.)
Tomasz Odrobiński, Experienced Manager in international expansion and operations of SaaS and Marketplaces businesses, Growtecs Solutions

Moderatorzy:
dr hab. Paweł Chlipała, prof. UEK
dr hab. Piotr Hadrian, prof. UEK

Mateusz Ciura

Mateusz Ciura - ekspert w zarządzaniu i optymalizacji procesów biznesowych z wieloletnim doświadczeniem w branży fashion.
Od 2015 roku pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego w firmie Ryłko, gdzie odpowiada za strategię rozwoju marki, optymalizację kanałów sprzedaży oraz wyniki finansowe spółki.
Specjalizuje się w budowaniu efektywnych systemów zarządzania sprzedażą, usprawnianiu procesów biznesowych oraz angażowaniu pracowników w rozwój organizacji.  Absolwent Zarządzania i Psychologii w Biznesie na Akademii Leona Koźmińskiego.
W pracy łączy analityczne podejście z umiejętnością budowania silnych, zaangażowanych zespołów. Jest zwolennikiem nowoczesnych metod zarządzania i przywództwa opartego na wartościach.

Aneta Kazanowska

Moja przygoda z digital marketingiem rozpoczęła się 17 lat temu i trwa do dzisiaj. Przez ten czas zrealizowałam wiele ciekawych wdrożeń e-commerce, przeprowadziłam skuteczne kampanie reklamowe i sprzedażowe oraz nauczyłam się rozmawiać z klientem w sieci.
Obecnie jako Ekspert w branży e-commerce, nie tylko zarządzam jednymi z największych marek w branży mody formalnej, ale również dzielę się swoją wiedzą podczas szkoleń, konferencji oraz wywiadów.

Tomasz Odrobiński

Tomasz Odrobiński studiował Zarządzanie Międzynarodowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz na uczelni Hanken School of Economics w Helsinkach. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w rozwijaniu i zarządzaniu międzynarodowymi biznesami typu SaaS i marketplace.
Był odpowiedzialny za wprowadzenie fińskiej platformy mascus.com – międzynarodowej giełdy maszyn budowlanych i sprzętu ciężkiego – na ponad 30 rynków. Przez ostatnie 7 lat rozwijał polską platformę usług zdrowia i urody booksy.com, wprowadzając ją na 7 rynków, w tym do Wielkiej Brytanii, Brazylii, RPA, Argentyny i Singapuru.
Wcześniej był zaangażowany w rozwój m.in. europejskiego marketplace’u wynajmu erento.com oraz petcare SaaS-enabled marketplace hiPets.com.
Dziś wspiera polskie i międzynarodowe startupy i scaleupy w opracowaniu i wdrażaniu strategii wejścia na rynki zagraniczne (GTM) oraz budowaniu międzynarodowych struktur operacyjnych.

Paweł Chlipała

dr hab. prof. UEK
Kolegium Nauk o Zarządzania i Jakości Instytut Zarządzania,
Katedra Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Posiada doświadczenie w pracy biznesowej i badawczej. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych. Interesuje się marketingiem jako sferą poznania naukowego: metodologią badań marketingowych, integracją ścieżek metodologicznych oraz podejściem interpretacyjnym w badaniach. Interesuje się współczesnymi koncepcjami marketingowymi - sposobem ich wyróżniania, analizy i oceny. Naukowo i dydaktycznie zajmuje się zachowaniami konsumenckimi, w szczególności ewolucją zachowań i determinantami ich kształtowania.

Piotr Hadrian

dr hab. prof. UEK
Kolegium Nauk o Zarządzania i Jakości Instytut Zarządzania,
Katedra Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Badacz i wykładowca akademicki zagadnień związanych z rozwojem koncepcji marketingu, zarządzaniem marketingiem, zachowaniami konsumentów, kontrolą marketingu. Autor kilkudziesięciu publikacji naukowych oraz raportów z badań.

Media i komunikacja

Influencerzy – nowe oblicza komunikacji marketingowej

Influencerzy, jako osoby rozpoznawalne i wpływowe, odgrywają kluczową rolę w komunikacji przedsiębiorstwa z klientami. Jak znacząca jest ta rola? Jak postrzegają ją agencje kreujące influencerów? Jak sami influencerzy? Jakie możliwości i ograniczenia stwarza obecnie influencer marketing? Jakie są blaski i cienie bycia influencerem?

Imię i nazwisko

Opis

Opis szczegółowy

Neuroróżnorodność

Neuroróżnorodność jako wymiar zarządzania różnorodnością – perspektywy i doświadczenia

Znaczenie zarządzania różnorodnością w organizacji jako silnie ugruntowanego obszaru badawczego, jest dostrzegane i doceniane również w praktyce zarządzania. Szczególnie interesującym wyróżnikiem różnorodności z perspektywy zasobów ludzkich jest neuroróżnorodność, rozpatrywana w kategoriach odmienności mechanizmów poznawczych uczestników organizacji. Planowany panel ekspercki ma być impulsem do wieloaspektowej analizy, ukazania perspektyw, wymiany poglądów i doświadczeń oraz pogłębienia refleksji naukowej na temat potencjału neuroatypowych interesariuszy i inkluzywnych praktyk organizacyjnych.

Imię i nazwisko

Opis

Opis szczegółowy

Przedsiębiorczość

Przedsiębiorczość w świecie VUCA

Nieprzewidywalność to słowo coraz częściej odmieniane przez wszystkie przypadki, a jego popularność wpisuje się w ramy VUCA. Świat wysoce nieprzewidywalny kreuje nowe/stare reguły gry rynkowej dla każdej branży. Jak bardzo przewartościowane zostały kluczowe determinanty rozwoju przedsiębiorstw? Jak bardzo różnią się one między branżami? Jak zmienia się oblicze przedsiębiorczości pracowniczej w dynamicznym świecie VUCA? Odpowiedzi na te i inne pytania udzielą eksperci panelu.

Imię i nazwisko

Opis

Opis szczegółowy

Rachunkowość

Raportowanie ESG oraz sztuczna inteligencja (AI) – kluczowe wyzwania dla współczesnej rachunkowości

Tematem dyskusji będą współczesne uwarunkowania informacji w rachunkowości w kontekście finansowym oraz niefinansowym. Szczególnie miejsce w dyskusji będzie zajmować problematyka wykorzystania sztucznej inteligencji w teorii i praktyce rachunkowości, jak również problematyka raportowania ESG, która obecnie powinna być traktowana jako podstawie wyzwanie szeroko rozumianego systemu rachunkowości. Wskazane procesy niewątpliwie będą się łączyły z postępującą automatyzacja i informatyzacja, które mogą mieć bezpośredni i znaczący wpływ na system współczesnej rachunkowości. Równocześnie w panelu podjęty zostanie problem „zielonych finansów” w kontekście ESG i możliwości kształtowania rzeczywistość w tym roli biegłych rewidentów w procesie atestacji danych. Dyskusja będzie dotyczyła również zawodu księgowego i biegłego rewidenta w obecnych labilnym otoczeniu gospodarczym. Analizie poddane zostaną również szczególne uwarunkowania determinant informacji w obecnym otoczeniu gospodarczym oraz znaczenia sztucznej inteligencji (AI) jako potencjalnego „game changera” w systemie finansowym i zarządczym jednostek.

Eksperci:
Rafał Marciniak, Prezes Zarządu Marciniak BFC
Grzegorz Oszczypała, Prezes PIBR O/Kraków
Jadwiga Szabat, Prezes Zarządu ECOVIS
Jakub Wojnarowski, Dyrektor Zarządzający Europa Centralna i Zachodnia ACCA

Moderatorzy:
dr hab. Artur Hołda, prof. UEK

Imię i nazwisko

Opis

Opis szczegółowy

Zarządzanie teatrami

Zarządzanie teatrem w erze technologii nowej generacji

Technologie nowej generacji wpływają na funkcjonowanie współczesnych teatrów, stawiając przed zarządzającymi tymi instytucjami nowe wyzwania, ale i tworząc szanse rozwoju. Podczas panelu zaproszeni Eksperci podzielą się doświadczeniami dotyczącymi wdrażania cyfrowych innowacji, refleksjami na temat roli nowych technologii w produkcji spektakli oraz sposobami adaptacji teatrów do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Imię i nazwisko

Opis

Opis szczegółowy

Zarządzanie w sporcie

Rozwój sportowy oraz budowa życia zawodowego po zakończeniu kariery

Kariera sportowca zawodowego w coraz większej liczbie dyscyplin pozwala realizować siebie, zyskać światową sławę oraz zbudować własną markę i pozycję. Dotyczy to również sfery finansowej. Jednak rola społeczna jaką pełnią sportowcy nie kończy się wraz z zakończeniem kariery, a coraz więcej przypadków pokazuje, że sportowcy tworzą własny model biznesowy, który przyciąga ludzi i pozwala osiągnąć sukces także w sferze zarządzania. Kiedy zaczyna się proces budowania życia zawodowego wykraczającego poza sportową arenę i czy umiejętności nabywane w trakcie uprawiania wybranej dyscypliny pomagają zmierzyć się ze światem biznesu? Na ten temat porozmawiamy z zaproszonymi gośćmi.

Eksperci:
Ewelina Kobryn , Była koszykarka, mistrzyni WNBA, triumfatorka rozgrywek Euroligi, EuroCup, mistrzyni Polski, Hiszpanii, założycielka Fundacji promującej koszykówkę i zdrowy styl życia.
Weronika Kordowiecka, Zawodniczka piłki ręcznej występująca na pozycji bramkarza. Ma za sobą grę w klubach z Polski, Słowacji oraz występy w europejskich pucharach i reprezentacji Polski.
Bogdan Sojkin , Profesor ekonomii, były wiceprezes Związku Piłki Ręcznej w Polsce oraz członek międzynarodowej federacji piłki ręcznej IHF.

Moderatorzy:
dr Adam Popek, Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie

Imię i nazwisko

Opis

Opis szczegółowy

PANEL

Tytuł

Opis

Imię i nazwisko

Opis

Opis szczegółowy