
Prof. Philip Kotler
Prof. Philip Kotler jest światowej sławy ekonomistą, profesorem marketingu i cenionym autorytetem. Jego wkład w rozwój zarządzania marketingiem jest nieoceniony. Jest autorem licznych bestsellerowych monografii i podręczników. Przez wiele lat związany z Kellogg School of Management na Northwestern University. Jego prace koncentrują się na strategiach marketingowych, trendach w marketingu, zarządzaniu marką, etyce w biznesie, społecznych aspektach marketingu. Prof. Philip Kotler jest doctorem honoris causa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Jest gościem honorowym CMQ 2025, który wystąpi na konferencji w trybie zdalnym.

Prof. dr hab. Andrzej K. Koźmiński
Prof. dr hab. Andrzej K. Koźmiński jest wybitnym polskim ekonomistą, socjologiem i specjalistą zarządzania. Jest założycielem i wieloletnim rektorem Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, jednej z wiodących uczelni biznesowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest autorem wielu badań i publikacji, które koncentrują się na strategii przedsiębiorstw, zarządzaniu zmianą, transformacji systemowej oraz przedsiębiorczości. Prof. Koźmiński jest jednym z najbardziej wpływowych polskich myślicieli gospodarczych, członkiem wielu krajowych i międzynarodowych organizacji naukowych, w tym Polskiej Akademii Nauk. Profesor Andrzej K. Koźmiński jest doktorem honoris causa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Prof. dr hab. Agnieszka Zakrzewska-Bielawska
Prof. dr hab. Agnieszka Zakrzewska-Bielawska jest cenioną polską badaczką zarządzania, specjalizującą się w modelowaniu procesów i doskonaleniu systemów zarządzania. Obszar zainteresowań naukowych Pani Profesor obejmuje m. in. zarządzanie strategiczne, relacje organizacyjne i rozwój przedsiębiorstw. Jej badania koncentrują się na strategiach przedsiębiorstw high-tech oraz zarządzaniu wiedzą w organizacjach. Autorka wielu artykułów naukowych i monografii dotyczących zarządzania strategicznego w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu. Aktywnie uczestniczy w projektach badawczych oraz konferencjach naukowych, zarówno krajowych, jak i międzynarodowych. Pełni również funkcję redaktor w czasopismach naukowych z zakresu zarządzania.

Prof. Jaideep Motwani
Prof. Jaideep Motwani jest uznanym naukowcem związanym z Seidman College of Business na Grand Valley State University w USA. Posiada bogaty dorobek naukowy i badawczy w zakresie zarządzania i systemów informacyjnych. Jest międzynarodowym ekspertem zarządzania łańcuchem dostaw. Autor licznych publikacji naukowych oraz uczestnik wielu projektów badawczych o zasięgu międzynarodowym. Jego zainteresowania badawcze obejmują zarządzanie jakością, zarządzanie operacyjne, przedsiębiorczość, zarządzanie organizacjami non-profit.

Prof. dr hab. Wojciech Dyduch
Prof. dr hab. Wojciech Dyduch jest znamienitym specjalistą zarządzania strategicznego i przedsiębiorczości organizacyjnej, tworzenia wartości, pomiaru przedsiębiorczości i efektywności funkcjonowania organizacji. Autor licznych publikacji naukowych oraz uczestnik wielu projektów badawczych dotyczących dynamiki strategicznej i konkurencyjności przedsiębiorstw. Aktywnie angażuje się w działalność dydaktyczną, prowadząc wykłady i warsztaty z zakresu zarządzania strategicznego i innowacji.

Prof. dr hab. Roman Niestrój
Prof. dr hab. Roman Niestrój jest najwyższej klasy teoretykiem i praktykiem marketingu i zarządzania. Jego badania skupiają się na problematyce marketingu strategicznego, zarządzania wartością klienta oraz komunikacji marketingowej. Autor wielu publikacji naukowych, w tym podręczników i artykułów dotyczących nowoczesnych koncepcji marketingu. Pełnił funkcję Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz inne funkcje kierownicze w strukturach akademickich, przyczyniając się do rozwoju badań i dydaktyki w zakresie marketingu i zarządzania. Jest autorem wielu publikacji naukowych i praktycznych narzędzi zarządzania strategicznego.

Prof. dr hab. Bogdan Nogalski
Prof. dr hab. Bogdan Nogalski jest uznanym autorytetem nauk o zarządzaniu i jakości, ekspertem w problematyce funkcjonowania holdingów i grup kapitałowych, zarządzania strategicznego i innowacji. Jego badania koncentrują się na problematyce zarządzania strategicznego, restrukturyzacji przedsiębiorstw oraz zarządzania wiedzą. Autor wielu publikacji naukowych, w tym monografii i artykułów dotyczących nowoczesnych koncepcji zarządzania. Członek licznych rad naukowych oraz komitetów redakcyjnych czasopism z zakresu zarządzania. Jego prace mają istotny wpływ na rozwój teorii i praktyki zarządzania w Polsce.

Prof. dr hab. Maria Romanowska
Prof. dr hab. Maria Romanowska jest znakomitą i cenioną badaczką w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości, ekspertką w problematyce zarządzania strategicznego, zarządzania w kryzysie i zarządzania grupami kapitałowymi. Jej zainteresowania naukowe obejmują strategie rozwoju przedsiębiorstw, analizy strategiczne oraz zarządzanie w warunkach niepewności. Autorka licznych podręczników i artykułów naukowych, które stanowią istotny wkład w rozwój polskiej myśli zarządzania. Aktywnie uczestniczy w konferencjach naukowych oraz projektach badawczych, współpracując z wieloma instytucjami naukowymi i biznesowymi.